Wybierz kategorię

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.KAJAHURT.PL

§1 Postanowienia ogólne

Sklep Internetowy KAJA działający pod adresem www.kajahurt.pl, stanowi teleinformatyczną platformę sprzedażową prowadzoną przez P.P.U.H Kaja Spółka Jawna, ul. Witkiewicza 9a, 44-100 Gliwice, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gliwice Wydział Gospodarczy - Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000083330, nr NIP:631-01-03-401, zwaną w niniejszym regulaminie "Kajasklep".

Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

§2  Sposób zamawiania towaru.

Zamówienie można złożyć poprzez stronę www.kajahurt.pl, e-mail. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia przez stronę www.kajahurt.pl dostajesz mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.

Składając zamówienie, zawierasz umowę sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem.

W przypadku zamówień składanych po raz pierwszy pracownik sklepu może prosić telefonicznie lub mailowo o potwierdzenie złożonego zamówienia. W tym wypadku sklep rozpoczyna realizację zamówienia po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia od Ciebie. Gdy nie jesteśmy w stanie skontaktować się z Tobą w celu potwierdzenia złożonego zamówienia (np. błędnie podany nr tel. lub nie odpowiadasz na maile), zamówienie zostanie anulowane po 5 dniach roboczych.

W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (np. częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).

W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców sklepu) i braku możliwości realizacji Twojego zamówienia, sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeśli dokonałeś zapłaty za towar - sklep zwróci należność za towar,  nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od anulowania zamówienia.

Do każdego zamówienia wystawiana jest  faktura VAT.

§3 Formy płatności

Sklep internetowy "Kajasklep" akceptuje następujące formy płatności:

PRZELEW na konto firmy - prosimy o dokonywanie przelewu w wysokości wartości zamówienia + koszt wysyłki na nr rachunku banku: 30 1090 1766 0000 0000 7503 0672   WBK BANK ZACHODNI

ODBIÓR OSOBISTY W GLIWICACH - PŁATNOŚĆ TYLKO I WYŁACZNIE PRZELEWEM
( odbiór możliwy po potwierdzeniu mailowym).

ZA POBRANIEM - zapłata następuje w momencie dostarczenia przesyłki przez przedstawiciela Poczty Polskiej lub Kuriera

Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.


Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia konta zarejestrowanego klienta w przypadku gdy nie odbierze wysłanego wcześniej zamówienia płatnego przy odbiorze, dostarczanego przez pocztę, firmę kurierską lub w siedzibie firmy lub gdy klient w sposób znaczący naruszy regulamin sklepu www.kajahurt.pl

§4   Czas realizacji i dostawy

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Dostępność produktów

Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych). Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

Deklarowany przez przewoźników czas dostawy w Polsce:

Poczta Polska - przewidywany czas dostawy przesyłką ekonomiczną, 1-14 dni roboczych

Firma Kurierska - przewidywany czas dostawy, 1-2 dzień roboczych

§5   Reklamacje i zwroty

Zwroty:
Jako konsument możesz zwrócić zakupiony  przedmiot . Poinformuj o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Zwrot zostanie dokonany po otrzymaniu zwracanego przedmiotu.

Skontaktuj się z nami mailowo ( kajasklep@kajahurt.pl ) nasz pracownik prześle na państwa maila  formularz zwrotu towaru. Wypełniony formularz możesz przesłać  razem z towarem i oryginałem faktury na adres siedziby sklepu (P.P.U.H Kaja Spółka Jawna, ul. Witkiewicza 9a, 44-100 Gliwice) lub e-mailem ( kajasklep@kajahurt.pl ). Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Zwrot możliwy jest wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne.


Reklamacje związana z dostawą:
Gdy klient nie otrzyma paczki wysłanej Pocztą Polską w terminie 14 dni od czasu wysłania przesyłki, powinien zwrócić się do nas z reklamacją.

W przypadku, gdy Klient nie otrzyma paczki w ciągu 3 dni roboczych od dnia wysłania przesyłki kurierskiej, podejmujemy działania w celu wyjaśniania zaistniałego problemu.

Reklamacje:

W przypadku reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z naszą firmą. Możesz skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta) bez konieczności naszego pośrednictwa. Pozwala to na istotne zaoszczędzenie Twojego czasu.

Przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

    uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu
    niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu
    niezgodność towaru z umową

W takim przypadku powinieneś odesłać towar najtańszą rejestrowaną przesyłką pocztową ekonomiczną na adres sklepu P.P.U.H Kaja Spółka Jawna, ul. Witkiewicza 9a, 44-100 Gliwice. Jeżeli koszt wysłania przekroczyłby kwotę 13,-zł prosimy o kontakt w celu uzgodnienia innego sposobu dostarczenia reklamacji.
Do wysłanego towaru możesz dołączyć wypełniony formularz reklamacji towaru i przesłać go razem z oryginałem faktury. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy.

§6   Promocje i wyprzedaże

W naszym sklepie regularnie prowadzimy promocje dotyczące końcówek kolekcji lub wyprzedaże posezonowe. Wyprzedajemy także towary lekko uszkodzone.

Towary z wyprzedaży mogą posiadać zabrudzone pudełka lub inne wady.  Przy każdym artykule będzie podany dokładny opis ewentualnych niedoskonałości.

Dodatkowo zmiany cen produktów oferowanych przez kajasklep mogą być podyktowane: okresowymi promocjami organizowanymi we współpracy z dostawcami lub wyprzedażą sezonową.

§7. Postanowienia końcowe

Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym kajasklep są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

Zamówienia w sklepie kajasklep może dokonać osoba która ukończyła 18 lat.

Ochrona danych: Twoje dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie dla potrzeb związanych z realizacją zamówienia przez naszą firmę.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.